01 czerwca, 2009

Z okazji Dnia Dziecka – kupmy dziecku (lub sobie) książkę

Dzisiaj Dzień Dziecka, który można wykorzystać jako pretekst do kupienia sobie książki, która przypomni nam nasze dzieciństwo. Jeśli na dodatek taka książka ma wspaniałą szatę graficzną i ilustracje były przygotowane przez znakomitych artystów to z kontaktu z taką książką przyjemność może czerpać cała rodzina.

Polecam publikacje Wydawnictwa Dwie Siostry. Mam już kilka z ich wydawnictw a od wczoraj jestem właścicielem „Pana Maluśkiewicza i Wieloryba” Juliana Tuwima ze znakomitymi ilustracjami Bohdana Butenki. Książka świetnie wydana, duży format (27cm na 40 cm) w twardej oprawie. Z półki kolekcjonera? Dlaczego nie. W końcu nie wiadomo gdzie i kiedy dopadnie nas wirus sztuki.


Zdjęcie dzięki uprzejmości wydawcy.

4 komentarze:

pieczarka pisze...

chciałam pogratulować wydania "Przewodnika kolekcjonera sztuki najnowszej" warto zakupić, warto przeczytać, warto przełknąć ilustracje, to rzeczywiscie wartościowa pozycja! thanks you all!

Visual Culture pisze...

http://visualvisualculture.blogspot.com/2009/06/kupmy-dziecku-ksiazke.html

Cezar pisze...

Mam tę książkę jeszcze z dzieciństwa! Nawet nie widziałem, że było wznowienie.

Anonimowy pisze...

Nie mam takiej książki i wali mnie to.