05 stycznia, 2007

Art Review w wersji cyfrowej

Bardzo mila wiadomość dla miłośników prasy poświęconej sztuce. Art. Review – miesięcznik wydawany w Londynie, specjalizujący się w sztuce najnowszej, udostępnił w całości swoje wydanie papierowe w wersji cyfrowej w Internecie. Kolejne sześć numerów (począwszy od listopada 2006) będzie można w całości zobaczyć w sieci (za darmo, wystarczy się zarejestrować) lub ściągnąć we fleszu na swój komputer. Co prawda traci się przyjemność trzymania w ręku wydania papierowego ale zyskuje się natychmiastowy dostęp do wszystkich artykułów oraz opcję wyszukiwania po słowach kluczowych.



W numerze styczniowym min. Takashi Murakami oraz specjalny dodatek poświęcony kolekcjonowaniu sztuki współczesnej.

3 komentarze:

Krytykant | Kuba Banasiak pisze...

Ekstra wiadomość. Może odniesiecie się w jakimś obszernym poście do głównego tematu numeru, a więc kilku artykułów dot. "contemporary collecting" (i okolic)? Byłoby miło. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

trochę zakurzony "news", ale ok, ja się powstrzymać nie mogłem i wersję papierową z grudnia kupiłem

Krzysztof Masiewicz pisze...

Ja też chodziłem koło grudniowego wydania ze względu na reprodukcje fajnej pracy Wilego ale w empiku jedyny egzemplarz był bardzo pognieciony. W koncu sobie darowałem....